Menu strony

Strona główna

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Co oznacza termin wysyłki zbiorowej?
Termin wysyłki zbiorowej podany w terminarzu wysyłek oznacza dzień przyjazdu kuriera po odbiór pobranej próbki spod wskazanego w formularzu zgłoszeniowym adresu. Klient nie organizuje transportu/kuriera na własną rękę.
Na ile dni przed wysyłką mogę odwołać kuriera?
Informację o rezygnacji z wysyłki w ustalonym terminie i przełożenie jej na kolejny termin należy podać mailowo, najpóźniej w przeddzień odbioru próbek.
Czy mogę dostarczyć próbkę osobiście do siedziby firmy?

Ze względu na wysyłkowych charakter Firmy Genom nie ma możliwości dostarczenia próbki osobiście. Możliwe jest dostarczenie próbki na najbliższy magazyn UPS.

Żaden z terminów wysyłki podanej na stronie mi nie pasuje. Co w takiej sytuacji?

Oferujemy również indywidualne wysyłki materiału biologicznego, do każdego z laboratoriów, organizowane we wcześniej wspólnie ustalonym terminie, dogodnym dla klienta. Koszt dedykowanego transportu materiału biologicznego z Polski to 300,00 zł.

W przypadku wysyłki indywidualnej z zagranicy obowiązuje wycena indywidualna.
Ile mam czasu od złożenia zamówienia na jego realizację (wykonanie badania)?
Czas na realizację zamówienia wynosi do 3 miesięcy. Po więcej szczegółów zajrzyj do regulaminu.
W ustalonym dniu wysyłki nie było mnie pod wskazanym adresem i próbka nie została odebrana. Kiedy można ponowić przyjazd kuriera?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z infolinią. Przypominamy, że kurier nie ma obowiązku kontaktować się z Klientem przed przyjazdem.
Nie mam oryginalnego pudełka do zapakowania próbki lub uległo ono uszkodzeniu. Czy mogę spakować próbkę w opakowanie zastępcze?
Próbkę należy wysyłać wyłącznie w dedykowanym kartonie. Po więcej szczegółów zajrzyj do regulaminu.
Dlaczego wszystkie wyniki są zabezpieczone hasłem?
Spółka GENOM jest zobowiązana do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych i sposób transferu wyników badań jest powszechnie stosowany w Polsce zarówno w obrocie gospodarczym, jak i obsługi klienta detalicznego. Nadto, dane zawarte w wyniku są wpisane w prawie powszechnie obowiązującym, w katalog danych szczególnie wrażliwych. Zatem ich zabezpieczenie wymaga szczególnej staranności.
Co w przypadku gdy nie udało mi się zrealizować wszystkich badań z zamówionego przeze mnie pakietu ?

W przypadku zamówienia kilku badań w tzw. „Pakietach”, niewysłanie wszystkich badań w jednym terminie wysyłkowym skutkuje koniecznością realizacji kolejnej wysyłki, a co za tym idzie utraceniem statusu pakietu.

Po więcej szczegółów zajrzyj do regulaminu.
Co w przypadku gdy laboratorium odrzuci próbkę przed wykonaniem analizy?

Pobranie przez Klienta próbki niezgodne z instrukcją, uniemożliwiające wykonanie analizy laboratoryjnej np. pobranie za mało/za dużo materiału, rozcieńczona próbka (za niska kreatynina) wiąże się z potrzebą powtórnej wysyłki w terminie kolejnej wysyłki zbiorowej.

Po więcej szczegółów zajrzyj do regulaminu.
Gdzie mogę się zgłosić na pobranie krwi w przypadku zamówienia badania z krwi?
Ze względu na wysyłkowy charakter oferty, Firma Genom nie dysponuje własnym punktem pobrań. W tym celu należy udać się do wybranego punktu pobrań np. w miejscu zamieszkania, po uprzednim kontakcie z placówką, która wykonuje pobrania krwi na tzw. „użytek własny”.
Z przyczyn ode mnie niezależnych próbka nie dotarła do laboratorium na czas. Czy nastąpi ponowna wysyłka bez dodatkowych kosztów?

Usługa, która nie zostanie zrealizowana w wyznaczonym terminie z przyczyn niezależnych od Klienta (uszkodzenie próbek w transporcie, złe warunki pogodowe, siła wyższa), zostanie przeprowadzona w kolejnym terminie wysyłki zbiorowej. W takim przypadku Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, a Firma Genom finansuje powtórną wysyłkę.

W jaki sposób poinformować o rezygnacji z badania i z czym się to wiąże?

Informację o rezygnacji z wysyłki należy podać mailowo, najpóźniej w przeddzień odbioru próbek.
Szczegóły dot. zwrotu wpłaconych kosztów – patrz REGULAMIN.

Czy można zorganizować wysyłkę próbki do badania z zagranicy?

W takim przypadku istnieje możliwość zorganizowania wysyłki indywidualnej. Koszt wysyłki z zagranicy wyceniany jest indywidualnie, na podstawie adresu odbioru. Więcej informacji w regulaminie oraz na infolinii.

Jaki jest termin wysyłki badania?

Terminarz wysyłek do poszczególnych laboratoriów widnieje na stronie głównej.

Jaki jest czas oczekiwania na wyniki?
  • Krew ok. 2 – 3 tyg.
  • Kał ok. 3 – 5 tyg.
  • Mocz 2 – 4 tyg.
Czy po wykonaniu badań jest możliwa ich interpretacja przez specjalistę?
W ramach wykonania badania możliwe jest bezpłatne omówienie wyniku z jednym z naszych specjalistów. W ofercie znajdują się również płatne konsultacje, które obejmują rozpisanie planów terapeutycznych przez specjalistę.
 
  • mgr Alicja Badowska (doradca dietetyczny i pedagog specjalny)   alicja.badowska@genom.com.pl                                  571 473 845
  • mgr Anna Henzel (dietetyk kliniczny) anna.henzel@genom.com.pl                                          690 537 063
  • lek. Monika Królińska (lekarz medycyny i dietetyk)    monika.krolinska@genom.com.pl                                 798 700 093